הכנה מנטלית ותמיכה רגשית לתהליך

המונח הכנה מנטלית עוסק באסטרטגיות שונות בהן אנו נוקטים על מנת להכין עצמנו להתמודדות עם מצבים הכרוכים ברמות לחץ שונות כמו בעת התמודדות עם מצב בריאותי (כגון טיפולי פוריות או מחלות אחרות)

מחקרים רבים מעידים על כך שיכולת התפקוד במצבי לחץ ואתגרים שונים, תלויה ברמות הלחץ בהן אנו מצויים לפני ובזמן האירוע וברמת המוכנות המנטלית שלנו. מכאן שההתמודדות עם ליקויי פוריות , טיפולי הפוריות ואו כישלונות חוזרים בהשגת היריון או השגת היריון תקין, כרוכה בלחץ נפשי רב המשפיע על התפקוד היום יומי ,הזוגיות והמערכת החיסונית של שני בני הזוג. ישנה חשיבות נכרת לתהליכי ההכנה המנטלית שיאפשרו התמודדות ותפקוד מיטבי של שני בני הזוג. מחקרים רבים הוכיחו ,ללא ספק שהכנה מנטלית נכונה, מאפשרת ומזרזת השגת המטרה: ילד בריא ,הביתה.

במסגרת תהליך ההכנה מושם דגש, לצד הקניית ידע, על יצירת אסטרטגיות התמודדות מגוונות, וויסות רמות לחץ פיזיולוגיות, שינוי דפוסי חשיבה, עבודה קוגניטיבית ושימוש בדמיון מודרך, ויצירת איזון נפשי ופיזי במצבים משתנים הכרוכים בחוסר שליטה ולחץ.

העבודה הינה פרטנית ,מול מטופלת או זוג ומאפשרת איזון נכון אשר במקביל לתהליך הטיפול משפר את סיכויי ההצלחה ו"שומר" בפני פגיעה בזוגיות. שימוש בתהליכי הכנה מנטלית נהוגים גם בתחומים אחרים כמו: לקראת כניסה לצבא, הכנה מנטלית לספורטאים, הכנה מנטלית לפני בחינות, הכנה מנטלית לקראת לידה או מצבים רפואיים שונים, הכנה מנטלית למנהלים, וכדומה.

לעיתים הקושי להרות מהווה מקור למשבר ותסכול. יעוץ הדרכה ותמיכה מאפשרים לקבל כלים להתמודדות עם הקשיים שבדרך. את התהליך, תוכלו לעבור יחד עם עפרה ליאור, בעלת תואר שני בביוכימיה עם התמחות באמבריולוגיה. בעלת ניסיון רב כאמבריולוגית במעבדה להפריה חוץ גופית וכמנהלת המכון לפוריות. מזה שנים שעפרה מלווה ומאמנת מטופלות ומטופלים במהלך טיפולי פוריות.

"מנסיונינו נוכחתי שייעוץ מקצועי וליווי רגשי מפחיתים את הבלבול ואת תחושת הבדידיות ומאפשרים התמודדות מנצחת עם הטיפולים. אני מזמינה אתכם להתקשר אלי או להשאיר פרטים באתר, אחזור עליכם ויחד נבחן  במה ניתן להקל על המסע שלפניכם". אימון לפוריות הוא התנהלות המאפשרת לצלוח את תקופת הטיפולים.

תהליך האימון מאפשר להתייחס לסוגיות אלו ומקנה כלים להתנהלות אפקטיבית יותר בין העבודה והטיפולים, לניהול יחסים בינאישיים בבית ובעבודה לניהול הזמן ביעילות במשימות הבית העבודה והטיפול, ליצירת סדרי עדיפויות מ  חשוב ומה דחוף ולחיזוק הביטחון העצמי בסביבת העבודה והמשפחה.

כלים אלו ישארו וישרתו אתכם גם לאחר הטיפולים.

שאלות רבות מעסיקות ומטרידות מטופלים במהלך טיפולי הפוריות

איך לעבור את הטיפולים מבלי לוותר על האתגר המקצועי?

איך להיות ברגיעה בטיפולים למרות הלחץ בעסק?

כיצד חושבים חיובית לצד קשיי העבודה והטיפול?

איך מתמודדים עם ההשמנה?

האם לשתף בקשיי הטיפול חברים או קולגות לעבודה ועד כמה?

ועוד שאלות רבות אחרות..

ליצירת קשר התקשרו או השאירו פרטים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support